Internetowa Giełda Towarowa NetBrokers jest największą w Polsce platformą skierowaną do firm działających na rynku rolno-spożywczym.  
 
 
wersja polska
wersja angielska
wersja rosyjska
 
Tabela ofert
 Kod firmy:
 ID:
 Hasło:
Wejście Rejestracja
   
 
  | O firmie | Cennik | Reklama | Informacje prasowe | Instrukcja obsługi | Kontakt | Charakterystyka Tabeli Ofert |
 
   
 
Miejsce na Twoją
reklamę
Miejsce na Twoją
reklamę
 
 
      Wyświetlanie wyników: 10 25 50 wszystkie                waluty online: [Bankier.pl]
 
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | na dół | strona główna | administrator |     
 
 
Unia Europejska
  Wspólna Polityka Rolna
- Informacje ogólne
- Dopłaty bezpośrednie
- WPR na lata 2014-2020
- Płatności bezpośrednie

-

Handel zagraniczny
- Portal UE
   
Rynki towarowe
  Mięso
- Notowania
- Notowania rynków zagranicznych
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW: [ wieprzowina, wolowina, drób, baranina ]
  Zboże
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Pasze
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Owoce i warzywa
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Mleko
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Cukier
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Prognozy
- Ogólne,    Mięso
- Zboże,      Mleko
  Wykresy cen towarów
- Wykresy z tabeli NetBrokers
   
Wokół rynków
- Środki ochrony roślin [10]
- Pasze i dodatki [37]
- Przyprawy i osłonki [19]
- Maszyny i urządzenia [27]
- Usługi transportowe [74]
- Wędliny [14]
- Magazyny, chłodnie, itp. [44]
   
 
Rynek Mleka

Komentarze i analizy

Data zamieszczenie: 2017-11-20
Podsumowanie efektów programu „Mamy kota na punkcie mleka”

Dobiega końca drugi rok kampanii promocyjno-edukacyjnej „Mamy kota na punkcie mleka”, której celem jest poszerzenie wiedzy na temat wartości odżywczych mleka i produktów mlecznych w diecie dzieci oraz nauka zasad prawidłowego odżywiania. Kampania jest skierowana do szkół, dzieci i ich rodziców. Efekty jakie osiągnął program zostały podsumowane podczas Konferencji Prasowej, która odbyła się 17 listopada br.

W ostatnim czasie dużo uwagi poświęca się tematowi nietolerancji laktozy (cukru mlecznego). Nietolerancja ta spowodowana jest niedoborem enzymu laktazy, który odpowiedzialny jest za rozkład laktozy w organizmie. Warto podkreślić fakt, iż nie dotyczy ona całego ogółu społeczeństwa, a jedynie około 25% – 30% populacji osób dorosłych w Polsce i w większości przypadków ma charakter przejściowy.

Organizatorzy, Polska Izba Mleka oraz Polska Federacja Hodowców Bydła i Producentów Mleka, podsumowali osiągnięcia prowadzonych działań podczas tegorocznej kampanii.

W programie zarejestrowanych jest 267 szkół, w tym 43 500 dzieci z całej Polski. Każda z placówek otrzymała pakiety edukacyjne, dzięki którym mogły przeprowadzić zajęcia informacyjne na temat zdrowych nawyków żywieniowych. Jak wiemy, dzieci uczą się najlepiej poprzez zabawę.

W ciągu tego roku do szkół, które przystąpiły do programu trafiły materiały edukacyjne cieszące się ogromnym zainteresowaniem nie tylko wśród dzieci. Dzięki nim dzieci miały szansę sprawdzić swoją wiedzę na temat mleka i produktów mlecznych. A jak wiemy – najlepiej przyswajamy wiedzę podawaną w ciekawej formie.

Przekaz edukacyjny kampanii wspierany jest przez ekspertów, m.in. dietetyka, lekarza pediatrę, alergologa, a jego celem jest przekazywanie wiarygodnych informacji na temat mleka i produktów mleczarskich. Konferencja zamykająca drugi rok kampanii, sfinansowana z Funduszu Promocji Mleka, odbyła się 17 listopada 2017 r.

Projekt „Mamy kota na punkcie mleka” realizowany jest przez Polską Izbę Mleka oraz Polską Federację Hodowców Bydła i Producentów Mleka, sfinansowany ze środków Funduszu Promocji Mleka.

Źródło: portalspożywczy.pl/PIM


Źródło:
...
 

 ARTYKUŁY

-PE powinien zajmować się sprawami ludzi czy gospodarki
-Mleczarstwo nie odpowiada za ceny masła w sklepach
-Ekspert na FRSiH: Branża mleczarska ma dobre perspektywy
-EDA krytycznie o systemach znakowania żywności
-Wysokie ceny masła nie rozwiązują problemów mleczarzy
-Wzrósł import masła, serów i twarogów oraz jogurtów
-Maślana "bitwa" Biedronki, Netto i PKN Orlen
-Chiński apetyt na mleko wciąż wzrasta
-Ceny masła pozostaną wysokie w przyszłym roku
-Fundusz Promocji Mleka ruszył z cyklem spotkań dla rodziców
-Wymiana handlowa z Nową Zelandią zagrożeniem dla europejskiego rynku mleka
-Optymalna cena masła to 6 zł za kostkę 200 g
-Dobra sytuacja na rynku mleka nie może uśpić czujności rolników
-Polskie sery topione zdobywają Zatokę Perską
-W sierpniu 2017 r. eksport masła z Polski ponad dwukrotnie większy niż przed rokiem
-EDA wskazuje na korzyści zdrowotne białek mlecznych
-Ekspert podsumowuje zmiany zachodzące na rynku mleka
-Brexit może, ale nie musi utrudnić eksport produktów mleczarskich
-WKG 2017: Musimy sprzedawać po każdej cenie, czy nam się to opłaca czy nie
-WKG 2017: Poza embargiem największą bolączką jest duża zmienność cen mleka na światowym rynku
-Startuje kampania „Bądź świadomy – kupuj polskie”
-Ceny masła pozostaną wysokie
-Ceny skupu mleka o ponad 33% wyższe niż przed rokiem
-Właściwości zdrowotne mleka

 

 ARCHIWUM

- Komentarze i analizy

 
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | do góry | strona główna | administrator | 

   
 
 
E-mail: biuro@netb.pl,   Telefon: +48 12 687-55-00,  Faks: +48 12 395-32-76; +48 12 687-55-01.
 
  NetBrokers Sp. z o.o. dokładając wszelkich starań, aby informacje zamieszczone na poniższych stronach były kompletne i zgodne z prawdą, nie jest jednak w stanie zagwarantować ich poprawnosci i nie ponosi żadnej odpowiedzialnosci za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.