Internetowa Giełda Towarowa NetBrokers jest największą w Polsce platformą skierowaną do firm działających na rynku rolno-spożywczym.  
 
 
wersja polska
wersja angielska
wersja rosyjska
 
Tabela ofert
 Kod firmy:
 ID:
 Hasło:
Wejście Rejestracja
   
 
  | O firmie | Cennik | Reklama | Informacje prasowe | Instrukcja obsługi | Kontakt | Charakterystyka Tabeli Ofert |
 
   
 
Miejsce na Twoją
reklamę
Miejsce na Twoją
reklamę
 
 
      Wyświetlanie wyników: 10 25 50 wszystkie                waluty online: [Bankier.pl]
 
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | na dół | strona główna | administrator |     
 
 
Unia Europejska
  Wspólna Polityka Rolna
- Informacje ogólne
- Dopłaty bezpośrednie
- WPR na lata 2014-2020
- Płatności bezpośrednie

-

Handel zagraniczny
- Portal UE
   
Rynki towarowe
  Mięso
- Notowania
- Notowania rynków zagranicznych
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW: [ wieprzowina, wolowina, drób, baranina ]
  Zboże
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Pasze
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Owoce i warzywa
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Mleko
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Cukier
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Prognozy
- Ogólne,    Mięso
- Zboże,      Mleko
  Wykresy cen towarów
- Wykresy z tabeli NetBrokers
   
Wokół rynków
- Środki ochrony roślin [10]
- Pasze i dodatki [37]
- Przyprawy i osłonki [19]
- Maszyny i urządzenia [27]
- Usługi transportowe [74]
- Wędliny [14]
- Magazyny, chłodnie, itp. [44]
   
 
 
Opracowania
www.netb.pl
2017-09-13
Młodzi gniewni, żądni wrażeń - czyli cała prawda o Millenialsach!

Milleniallsi to ostatnio odmieniana przez wszystkie przypadki grupa konsumentów, którą zdaniem ekspertów cechuje: autentyczność, naturalność, chęć eksperymentowania i emocji a także nielojalność. - Dla Millenialsów – jako konsumentów spożywczych ważne są doznania, poczucie wyjątkowości, nawet podczas posiłku poszukują przygód i nowych doświadczeń. Do tego charakteryzuje ich pogoń za zdrowym stylem życia - mówiła Honorata Jarocka, food and drink analyst z firmy Mintel podczas konferencji Futurefoods 2017.

Z obserwacji firmy Mintel wynika, że Millenialsi są podobni do siebie globalnie i to bardziej niż starsze pokolenia pochodzące z tego samego miejsca.

Honorata Jarocka podkreślała podczas konferencji, że Millenialsi chcą być wyjątkowi, chcą chodzić swoimi ścieżkami. Są pierwszym pokoleniem, dla którego żywność i napoje stały się metodą na to, aby wyrażać swoją osobowość, kreować swój wizerunek, przede wszystkim za pomocą mediów społecznościowych.

Oni nie chcą słuchać ekspertów, bo sami chcą być ekspertami. Dla nich opinia specjalistów jest nie mniej wiarygodna niż opinia bliskich. A rola bliskich osób w procesie zakupowym i decyzyjnym jest dla nich bardzo istotna. Następnie wykorzystują to marki, które z kolei starają się poprzez opinie użytkowników budować relacje z nimi a także swój wizerunek.

- Nasze dane mówią o tym, że prawie połowa użytkowników w wieku 16-24 uważa, że rekomendacja od rodziny i bliskich są bardzo istotna w przypadku kiedy chcą oni sięgnąć po produkt spożywczy o nowym smaku. ¼ respondentów wspomina o tym, że tak samo ważne są dla nich opinie o produktach zamieszczanie w mediach społecznościowych jak i recenzje online – wylicza Honorata Jarocka.

Młodzi konsumenci chcą mieć kreatywny wpływ na to jak będzie wyglądał finalny produkt spożywczy.

- Poza tym Millenialsi lubią produkty, które są produkowane na małą skalę, do których dostęp ma ograniczona liczba użytkowników. Z naszych badań wynika, że 6 na 10 respondentów w wieku 25-34 mówi o tym, że jest w stanie wydać więcej pieniędzy na piwo kraftowe. Z kolei młodzi ludzie w wieku 16-24 wspominają, że byliby zainteresowani takim serwisem, który oferowałby np. świeże pieczywo wypiekane według starych receptur, na małą skalę z pieczołowitością i pasją. I dodatkowo, żeby było dostarczane do domu. Interesuje ich połączenie autentyczności z wygodą – mówiła Honorata Jarocka.

Millenialsi chcą mieć możliwość doświadczania, głównie przez eksperymenty z wizualnymi i smakowymi atrybutami produktów spożywczych. Millenialsi jedzą oczami. - Świetnie wykorzystała to sieć Starbucks, która w kwietniu tego roku wprowadziła do oferty „jednorożcowe frappucino” - „Unicorn Frappuccino” produkt, który był dostępny tylko przez 5 dni. W momencie zakupu napój miał inny kolor niż po zmieszaniu, zmieniał się też jego smak. Produkt wyglądał bardzo sztucznie, jednak zawierał dużo naturalnych składników – wyliczała Honorata Jarocka.
Unikalność, edycje limitowane pozwalają Millenialsom poczuć się naprawdę wyjątkowo, bo wtedy czują tylko oni mają do tego dostęp.

- Z naszych badań wynika, że 73 proc. respondentów w wieku 16-24 deklaruje, że lubi smaki, które są limitowanymi edycjami, dodatkowo 44 proc. badanych wykazuje zainteresowanie produktami, które mają unikalne i nieszablonowe opakowania – dodała ekspertka firmy Mintel.

Do tego młodzi chcą przekraczać granice – dla nich produkt może wykorzystywać atrybuty do tej pory kojarzone z innymi kategoriami produktowymi. - Dlatego pewna brytyjska marka wprowadziła na rynek zupę w butelkach, zrobiła z niej produkt on the go, który odmłodził wizerunek zup. Firma zaskoczyła czymś nowym. Millenialsi to lubią – dodaje Honorata Jarocka.

Kolejnym ważnym elementem dla Millenialsów jest zdrowie. Dlatego coraz bardziej popularne jest pozycjonowanie produktów „free from” czyli wolne od. Konsumenci coraz chętniej eliminują różne składniki i grupy produktowe ze swojej diety, nie dlatego że mają nietolerancje czy alergie, po prostu testują różne rozwiązania.

- 20 proc. respondentów w wieku 16-24 przyznaje, że ogranicza nabiał w swojej diecie, stąd coraz większe zapotrzebowanie na alternatywy roślinne. Dodatkowo 13 proc. respondentów deklaruje, że jest na diecie bezglutenowej. Ten trend wskazuje na coraz większe zainteresowanie dietami roślinnymi. Np. 20 proc. młodszych Millenialsów przyznaje, że jedzą coraz więcej produktów roślinnych – mówiła podczas konferencji eksperta firmy Mintel.

Millenialsi doceniają eksperymenty, dlatego producenci żywności powinni myśleć o niestandardowych smakach, o rzeczach, które czasami nawet przekraczają czasami granice dobrego smaku. - Warto pamiętać, że ta grupa konsumentów jest otwarta na nowości – dodała.

Warto też pamiętać o produktach rzemieślniczych, produkowanych na małą skalę, o tych które opowiadają swoistą historię, które stoją za powstaniem danego produktu mówią o tej pasji producentów. To jest bardzo dobrze postrzegane i pożądane przez młodych użytkowników.

Z kolei lojalność nie jest najmocniejszą stroną Millenialsów. - Dlatego trzeba pamiętać o ciągłych innowacjach i emocjonalnym budowaniu powiązań z marką – wtedy łatwiej przykuć uwagę konsumenta i może dzięki temu konsument zostanie z nami na dłużej – podkreślała Honrata Jarocka.

Konferencja Futurefoods 2017 dotycząca innowacji i food design thinking odbyła się 11 września w Hotelu Westin w Warszawie.

Źródło: MB; www.portalspozywczy.pl

 
 
 
Tygodnik Finansowy
-Gemius: Polskie internautki kochają Instagram
-Prawie 70 proc. Polaków kupuje kawę na stacjach benzynowych
-Niemieccy weterynarze zmniejszyli o połowę ilość stosowanych antybiotyków
-Mintel: Millenialsi poszukują mniej kalorycznych wariantów piwa
-Szakale zaatakowały fermę gęsi na Mazurach. Wypłoszył je rolnik
-Branża piwna potrzebuje stabilnego prawa
-Rynek wina przyspieszy w 2017 r., konsumpcja w Polsce najniższa w Europie
-Plebiscyty Certyfikat Dobry Produkt oraz Food & Retail Start-Up Star - zgłoszenia tylko do 18 września!
-Kto otwiera obecnie najwięcej sklepów?
-W latach 90. przemysł spożywczy nie był zainteresowany naturalnymi dodatkami do żywności
-Agility ocenia wpływ Brexitu na rynki wschodzące
-Lotnisko Chopina zaoferuje pasażerom darmową wodę
-Młodzi gniewni, żądni wrażeń - czyli cała prawda o Millenialsach!
-Organizacje rybackie oczyszczą polską strefę Bałtyku


 
Archiwum
- Wrzesień 2017
 
Archiwum roczne
2007
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2006
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2005
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2004
I IX X XI
XII - - -
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | do góry | strona główna | administrator | 

   
 
 
E-mail: biuro@netb.pl,   Telefon: +48 12 687-55-00,  Faks: +48 12 395-32-76; +48 12 687-55-01.
 
  NetBrokers Sp. z o.o. dokładając wszelkich starań, aby informacje zamieszczone na poniższych stronach były kompletne i zgodne z prawdą, nie jest jednak w stanie zagwarantować ich poprawnosci i nie ponosi żadnej odpowiedzialnosci za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.